Szukaj na tym blogu

logo

logo
sklepik winkel shop

środa, 30 marca 2011

Morduje Sweter

I to nie byle jaki. Robie sobie sweter z kola. A co, nie mozna? Pol Polski w takim chodzi.Zrobilam dwa dla 4-ro letnich panienek,a teraz czas na mnie.Robie z doskokami od paru miesiecy.Robota tak troche monotonna ale za to... BEZ ZSZYWANIA. Cudownie. Nie cierpie zszywac. Ladne wykonczenie to pare godzin mniszj roboty,a ja nie lubie fuszerki.
Mam tez na topie serwetke ze srebrna nitka ,prawie sztywna.Cudo bo nie trzeba prasowac.Samo sie prostuje.
Nastepne w kolei sa szaliczki, prawie gotowe tylko czegos im brakuje. W poprzednich dodalam na koncu malenkie kwiatuszki. Ale to duzo roboty.Mam tez ladne koraliki ,moze to? Pozyjemy ,zobaczymy.
A w planie mam  ciemno-czerwony sweter z szalika.Tzw KARDIGAN.
Jak to ma w swoim tytule jedna blogowiczka TYLE WLOCZKI  TYLKO CZASU BRAK.
Ano brak. Dwa kursy w ichnim jezyku (mialy byc latwe ,sa trudne nawet dla autochtonek.Na szczescie lubie czytac. Tesciowa z poczatkami Altzhaimera. Kochana ale czasem 10 razy o cos zapyta w ciagu pol godz,a ja na hormonach.Babcia nie ma latwo,gada dialektem(gwara) a synowa jezyk kaleczy. I praca 80% czyli oficjalnie 32 godz tygodniowo, przez co znowu dostalam uczennice.
Tutaj na stazach nie ma opiekunek ze szkoly czy  studiow. Bogu ducha winne  dziewczatka dostaja czasem prawdziwe wiedzmy. Ja podobno jestem dobra w nauczaniu, CIERPLIWA (o dziwo ) ,i mam wieksza wiedze od kolezanek ( to prawda niestety). Wiec po pierwszych dwoch uczennicach ( jedna nie przeszla, nie chcialo jej sie odrabiac zadan wiec przekazalam sprawe wyzej i olalam lale) szkola stwierdzila ze najchetniej to z ta Polka chca wspolpracowac. A SZKODA. Bo bylo tak spokojnie. Ale jak podnosisz kwalifikacje to dostajesz w nagrode prestiz i .... wiecej pracy. Ale za to przynajmniej mi placa ,a ja i tak narzekam. To tez narodowa cecha. A co.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz