Szukaj na tym blogu

logo

logo
sklepik winkel shop

sobota, 5 marca 2011

tesciowa

W dzisiejszym onecie byl artykul  http://zdrowie.onet.pl/psychologia/mama-mojego-chlopaka,1,4199102,artykul.html
 Mama mojego chlopaka
Hm, nigdy nie patrzylam na siebie pod tym katem.Nigdy nie bylam rywalka potencjalnych tesciowych.
Jakos zawsze to ja im przypadalam do gustu. Jedna nawet mnie dobijala przez lata stalym pytaniem "Basiu, kiedy zostaniesz moja synowa". Jej syn mi jakos nie przypadl do gustu, mimo ze starszy brat  najlepszej kumpeli z podstawowki. Jestem zywiolowa, nawet za bardzo, dosc inteligentna  ,zaradna i mam lustro ,wiec nie narzekam. Do moich 16 urodzin faceci mnie nie zauwazali.  Ja ich zeszta tez nie. Jak ktos mnie chcial znalezc to szedl szlakiem bibliotek. W pierwszych klasach szkoly podstawowej mialam zawsze kumpli ,ladna ale chuda. Przerazliwie. Potem okulary , za duzo wiedzy .To chlopakow odstrasza. Szkola srednia medyczna.
Hm, znajdz faceta? wsrod pielegniarek. Lepij jak w zabawie dla dzieci szukaj wodiego czy jak tam sie zwal.
I nagle faceci zaczeli przy mnie glupiec. Jestem w stosunku do nich cyniczna ,przeciez nie kochaja mnie za moj rozum czy dobre serce. Jak juz napisalam, mam lusterko i umiem go uzyc.
Nie stalam sie suka ,lamiaca serca .Kocham seks i ludzi,ale sama wybieralam sobie partnerow .
Jestem dyskretna ale mam zelazna zasade. Zadnych zonatych. Jak zonkos chce skoku na bok to jest
czystej krwi sukinsynem. I nie obchodza mnie jego bajki.
Mam teraz chlopa ,dla ktorego jestem najwazniejsza istota na swiecie. Jest najmlodszym synekiem , ale na szczescie nie najukochanszym. Ten ktory kest oczkiem w glowie mamci  mieszka wystarczajaco daleko zeby
synowa sie nie denerwowala. Zreszta w odwiedziny przyjezdza 2 razy do roku ,i tyle. Joop co 6 tygodni.
To cos mowi. Tesciowa nie byla zadowolona ze jestem polka. Ale jej sasiadki i moje kolezanki z pracy (prawie kazdy tu jest z kims spokrewniony) daly mi taka opinie ze babcia sie poddala. W stosunku do Marca raz tylko sprobowala sie wypowiedziec,przy mnie zreszta. No ,mimo sklerozy dotarlo do niej.
Potem udawala ze mnie nie rozumie, ja jej zreszta tez ,wiec szybko sie jej znudzilo. Zwlaszcza jak jej
bliska kolezanka z choru stwierdzila ze nikt nie ma problemow z komunikacja ze mna tylko ona.  Moze czas
do specjalisty? No i podsumowujac. Theo ( najstarszy) cpun ,jest rozwiedziony.Byla zona nie chce miec nic wspolnego z ta rodzina. Jos (jest uposledzony) jego zona jest typowym rozpuszczonym 44 letnim bachorem.
Joop - Caroline najczesciej nie odbiera telefonu jak tesciowa dzwoni. A tesciowa nazywaja ja moim imieniem. Tak to sie pojebalo.Ja ja traktuje jak jeszcze jedna pacjenke z demencja. I to skutkuje.
A najwspanialsze w tym wszystkim ze ona z nami nie mieszka.

1 komentarz:

  1. Najserdeczniej zapraszam do elementarza ABC ZŁOTEGO KROJU cz. 5
    Cieplutko pozdrawiam.
    Ula

    OdpowiedzUsuń