Szukaj na tym blogu

logo

logo
sklepik winkel shop

środa, 28 grudnia 2011

polozna- lekarz i szpitalne klucie

Mialam dzis kolejna kontrole u poloznej ( tzw zdrowa ciaze prowadzi  tu polozna ) . W zwiazku z jednorazowym podniesionym RR ( sama sie nakrecialam i skoczylo na 150/85 mmHg) musze sie meldowac 2 razy w tygodniu. Normalnie w ostatnim miesiacu wystarcza co tydz.
I co , mowie ze dalej mam lekki bol glowy, problemy z oddychaniem, puchne ,awanturuje sie  czyli to co zwykle. Ciaza jednym slowem. Ale mam tez problemy z mowieniem . Nagle moj glos staje sie stlumiony,
jakby zza szyby, swiszczacy. A ja sie dusze.
No to mnie wyslala do lekarza rodzinnego. Ok , akurat mieli wolne okienko na 14.00 . Suuuper.
Mam czas na szybkie jedzenie i cos do picia. Ksiazka pod pache ( nigdy nie wchodze o czasie).
Od ludzi az czarno,pelno dzieci. Taki sezon. A lekarzy tylko dwoch.
Siadam i czekam . Tylko 20 min. Juupie.
Ale pan doktor byl niezadowolony z mojego cisnienia, polsu, skory ( sucha, podrazniona). W wywiadzie pare lat temu mial zanotowane wole tarczycowe . Wyniki z zeszlego miesiaca byly Ok ,  ale kazal wszystko powtorzyc i zglosic sie w piatek przed Sylwestrem.
No to pojechalam do szpitala na pobranie krwi.  A tam zaczelam myslec.
Kazda baba w mojej rodzinie ma problemy z tarczyca .Wszystkie przypadki to nadczynnosc.
Moje objawy pasuja ,jak w morde dal. I ja tego do siebie nie wzielam? Zwalam wszystko na ciaze, bo tak latwiej ? Albo ta ciaza na serio odmozdza. Mnie.

A w drodze powrotnej ( na drodze z zakretami gdzie jest zakaz szybciej jak 80 na godz ,zakrety 60 )
malo mnie z drogi nie zepchnal polski pirat drogowy. Rejestracja polska i uzycie klaksona ,czyli Polak cala geba. Tutaj jest zakaz uzywania klaksonow bez powodu , nawet araby przy weselach nie trabia ( uzywaja
recznych instrumentow detych) . Kara wali po kieszeni.
I dziwic sie ze nas maja na widelcu. Paru takich ,a latwo nas wyszczegolnic. Niestety.
Polak pije ,awanturuje sie , szybko jezdzi, jest ponury ,chamski, w sklepie nie powie dziekuje ( chocby po angielsku czy niemiecku) i co drugie slowo kurwa lub chuj. Znane? A ,jeszcze co poniektorzy maja wodowstret. Kolega opowiadal jak kogos nie chcieli w busie bo wszyscy mieli odroch wymiotny.
Wedlug niego mydlo bylo za drogie. I w koszty za zuzyta wode nie chcial byc wciagany ( nie splukiwal w kibelku bo samo splynie). Ale ze domek byl od firmy i w czynsz byly wliczone wszystkie media ,wiec i tak
musial bulic. Niesprawiedliwosc ludzka nie zna granic. A chlopak z miasta Wroclaw byl. Nie z jakiegos zadupia. Ci raczej dbaja o siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz