Szukaj na tym blogu

logo

logo
sklepik winkel shop

wtorek, 27 grudnia 2011

nie proznowalam , oj nie

Znowu przerwa w pisaniu. Ale spowodowana sporymi dziewiarskimi zamowieniami.
Ani i jej corci  spasowaly prezenciki i zamowila nastepne .Tez dla mlodszej trzpiotki.

Niby niewiele ale czas tylko wieczorami.



ta kamizelka wyszla mi najlepiej
ale ten wzor wychodzi mi juz bokiem

Wloczka acryl z zeemana 1,5 motka czyli jakies 150g
ranglan robiony od dolu
druty 3,5 z zylka (poczatek czyli sciagacz robie normalnie potem magic lok)
128 oczek -sciagacz 2 oczka prawe 2 lewe
wysokosc mierzmy na dziecku .Moj byl na 130 cm wz czyli 34 cm razem ze sciagaczem od dolu
+ 6 rzedow gornego sciagacza pod pache
to dalo ok 36cm dlugosci
Wyszedl worek
oczka podzielilam 14 oczek zamknac na pache ,50oczek sc pr/lewe,14 pacha ,50 sc pr/l
nastepny rzad na pache dodalam 30 oczek co dalo mi 160 oczek
przerobilam 2 cm sciagaczem
wyznaczylam miejsce gubienia oczek przed i za 2 oczkami prawymi na brzegach otworu pachy
oczka gubie co 3 rzad
na wysokosci ok 46/48 cm (zalezne od glowy dziecka )zamykam oczka

Wkonczenie to nasza szalona inwencja
ja dla starszych  wykanczam kieszonkami ( na cukierki jak mi mala oznajmila - a matka z panika w oczach stara sie slodycze ograniczac) ,dla mlodszj grubaski kwiatuszki.

W ostatecznosci dla modelek powstaly 2 szaliki palindrom z kola, 2 opaski ,3 kamizelki
To byl listopad ,kiedy jeszcze pracowalam , uczylam sie i probowalam nie doprowadzic domu do zgnojenia
Bez specjalnego sukcesu,niestety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz