Szukaj na tym blogu

logo

logo
sklepik winkel shop

poniedziałek, 27 września 2010

zdjecia nie bedzie


Siadly mi baterie w aparacie, wiec zdjecia prezentu na razie nie bezdzie.Musze kupic nowe.A do sklepu daleko.2 km w jedna i 3 w druga strone( mam na mysli do najblizszych okolicznych wioch).Autko stoi na podworku tylko checi brak.
Leje leje leje a Piet weerman powiedzial ze bedzie sucho,zimno ale sucho.Cholerny holender.I wszyscy go sluchaja.Ja tez.Zaplanowalam sobie pranko,suszenie,mycie okien
a tak plaszcze tylek,czytam ,tyje moze obiad ugotuje.W telewizji nowosc.Idiota szmuglowal narkotyki w wozku inwalidzkim.Nie mowia jakiej narodowosci i czy byl uposledzony fizycznie ale psychicznie na pewnoo.Narozrabial a inwalidzi bekna.Beda mieli jeszcze trudiej.A mialo byc tak pieknie.
Na razie taka fotka. Myslalam ze to wieniec na grob,a nie.Okazalo sie ze to wiazanka slubna.Wlascicielka zachwycona,ja zniesmaczona.No ,ale ja Polka jestem.Stereotypowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz