Szukaj na tym blogu

logo

logo
sklepik winkel shop

niedziela, 3 kwietnia 2011

zalalo mnie

No, niby sie spodziewalam.Ale....
Zawsze ta glupia nadzieja ze moze zdazy sie cud i bede w ciazy.
Wiem ,za szybko. Dopiero miesiac minal od poronienia a ja juz od nowa probuje.
BO CHCE I WOLE MIEC ZLUDNA NADZIEJE . Nie chce sie zamienic w rozzalona na cale zycie i ludzi megiere. Jak Bog da. Zdazy sie cud ( bo kazda zdrowa ciaza to cud). Jak nie. No coz , mam chrzesnice i
corki siorki.Brat w przyszlym roku sie zeni i tez cos dojdzie. Hm,ktos powie ze se nie urodzilam i nie wychowalam to nie moje.
Moze i tak, ale za to moge powiedziec ze to nie ja popelnilam bledy wychowawcze.Tylko inni .
I to oni maja zle i zle wychowane bachory.
Inne ,bo dzieciaki corki mojej Goski sa cudowne. Po takich kobietach w rodzinie.Nie moga inaczej.
Zwyczajnie biologia i chemia.
Geny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz