Szukaj na tym blogu

logo

logo
sklepik winkel shop

wtorek, 20 września 2011

macanki i pijanki

Nie cierpie jak ktos obcy mnie dotyka. Doslownie. Nie werbalnie , ale fizycznie . Lapami.Ja to ja. Nietykalna.
Moze ktos sie oburzy ,ze co. Taki dzikus . Hm ,ta sama osoba pewnie przytyka Polkom latki, ze kurwy.
No coz. Nie zawsze mozesz ludzim dogodzic.
Kontakt fizyczny typu pocalunki , usciski poklepanie po ramieniu , a obecnie po moim wypietym brzuchu, rezerwuje dla rodziny i baaaaaaaaaaardzo dobrych znajomych. A moj chlop ma pozwolenie na wiecej.
Oj korzysta z tego przywileju dla naszej obopolnej przyjemnosci , oj korzysta. Bo moze , i wie ze tylko on.

Ale wracajac do kontaktow cielesnych.
Moje kochanie wymeczylo ode mnie pozwolenie na wyjscie na kermis (pijanstwo w barze w roznej grupie wiekowej i jak to podsumowal kumpel .Jest to cos na ksztalt reunii. Spotyka sie co roku stara ekipa. Starzy kumple ,ich rodzice , byle milosci, ich rodzice itp itd. ).
Ale moje sloneczko nie chcialo samo. Ono chcialo ze mna. Ja czyli BOB po prostu.
Poszlam pod warunkiem ze bede miala caly czas fante do picia, krzeselko do siedzenia i drugie pod stopkami ( mialam). Nie przewidzialam ze zostane glowna atrakcja wieczoru. Za duzo znajomych.MOICH.
Jak sie pracuje ze straszymi ludzmi to sie poznaje cale pokolenia. Jak dziadki umieraja ( jak ktos ma 80 lub 90 na karku to sie zdaza) to ja tak jakos nie pamietam rodzinek ,a oni psia kostka ,mnie tak.
Przegadalam 5 godzin i wrocilam z bolem glowy, kacem ( po paru godzinach zaczeto palic papierochy),
i  tesknota za burka ,tudziez kwefem. Arabki maja latwiej. Nikt ich nie dostrzega.Tzn nie komunikuje sie z nimi.
A tytulowe macanki .No, podobno pomacanie przucha ciezarnej przynosi farta. Brr. I przejdz tu kobieto 2 metry do bibelka i z powrotem. Normalnie holendrzy sa dosc tolerancyjni. Ale po pijaku. Jedyna roznica to ta, ze nie leza ze spiewem na ustach srodkiem ulicy. Zadne ulany czy sokoly.
A reszta ta sama.  Pijus to pijus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz