Szukaj na tym blogu

logo

logo
sklepik winkel shop

wtorek, 20 września 2011

Chrapanie w ciazy

Chrapanie
Ja chrapie                                               my chrapiemy
ty chrapiesz                                            wy chrapiecie
on,ona ono chrapie                                 umiem son-= oni chrapia

Chrapanie
od 2 tygodni moj koszmar. I mojego chlopa.
Nie umiem spokojnie spac. Niewazne jak leze, na plecach, na boku , czy tez siedze w lozku.
JA CHRAPIE JAK STARY ,GRUBY PIJUS. Wiem jak taki ktos to robi. pochodze z Polski,.a tam spotykasz takich czesto. Odpoczywaja. A jednego przedstawiciela tego gatunku mielismy nawet w domu.
Dziadka. Koszmar wieku dzieciecego.Nauczyl nas jednego. Wiac od takich lub kijem odganiac.
Zero wspolczucia. Choroba? Nie, to tylko wymowka zeby w spokoju chlac.

No wiec , brzuch mi rosnie. I problem ze spaniem tez. A kregoslup tez zaczyna nawalac.
Sypie sie,oj sypie.
Verloskundige stwierdzila ze to normalne i musze sie przyzwyczaic.
No coment. Jeszcze 4 miesiace .
Wytrzymam sama ze soba. Ale moje kochanie.... no. nie wiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz