Szukaj na tym blogu

logo

logo
sklepik winkel shop

niedziela, 14 listopada 2010

Etap 2 PUNKCJA

Bolalo jak cholera, poprzednio nic nie czulam. No ,potem spalam caly dzien . ALE NIE BOLALO.
Teraz prawie pogryzlam M. Byl przy mnie caly czas. Doktorka potem przyszla  z przeprosinami ze za wolno podano mi srodki znieczulajace. A mnie brzuch boli jeszcze teraz. Moge tylko Paracetamol przyjac do 4 tabl 500mg przez dobe. Jestem obolala i wkurwiona. Gryze, kopie, jestem zlosliwa i mam sensowna wymowke.
BOLI. I sie boje, ze bedzie jak poprzednio. Czyli nie beda chacialy rosnac. Kwalifikacja C czyli slabiutko.
Pobrano 11 jajeczek. Czyli podobno wiecej szans. Zacisnac kciuki i modlic sie o cud.
Bo teraz to tylko na cud licze. I swietego Dominika. http://www.dominikanki.republika.pl/litania_do_sw_katarzyny_ze_sieny.html   na jednym z blogow  znalazlam ten link. I kozystam. Kazdego dnia. Z nadzieja ze sie uda. Bo nadzieja jest brutalna suka, lasi sie , przymila, owija sie wokol nas jak bluszcz . Ile moznaano dlugo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz