Szukaj na tym blogu

logo

logo
sklepik winkel shop

poniedziałek, 20 grudnia 2010

zdjatko

Odkrylam ze moje kochanie nie umie robic ludziom zdjec. Swoje druciki ,aparaciki ,gniadka i inny chlam elektryczny umie. Mnie nie. Psa tez nie .

Sprobuj sie usmiechnac. Po tym hasle ( w perspektywie wizyta u tesciowej,81 lat skonczy za 14 dni, poczatki stwierdzonego badaniami klinicznymi Altzhaimera ) pomyslalam se, ja ci kolego jeszcze pokaze.

No i pokazalam. U tesciowej bylam od 12.30 do 16, a ona potem u nas od 16 .05 do 22.20. A moj chlop sie pyta co ty taka spokojna.

Sam sie musial z braciszkiem produkowac. Ja se szydelkowalam.

Mam babcie na glowie co sobota u niej a pol niedzieli u nas. A ze polowa wsi zna sytuacje , wiec jestem lepiej od jej dzieci poinformowana co ona znowu narozrabiala. A kobieta z demencja
i A duzo umie,oj duuuuuuuuuuzo.




Co do sweterka .Jak widac fajna rzecz i cieszy. Na pewno go jeszcze zrobie. Ale z uwzglednieniem czesci przedniej. Szerszej o pare oczek. Jednak

biustniki nie klamia, kiedy pija pod pachami i z miseczek wyplywaja.




Sweterek musze jeszcze zblokowac.Probe generalna juz mial.

Moje kochanie spytalo gdzie mam reszte guzikow. Bo mu brakuje.
W innych sweterkach ( czyt.kupnej masowce ) tez tak ma ,ale....






Wyglada grubiej niz jest.Tzn ja .Jakby nie bylo mam rozmiar 40. Jeszcze jedna kuracja hormonalna i bedzie 42.

Niestety ,w ciazy nie jestem.A zadano mi to pytanie bo robie sweterek dla dziecka. Tym samym wzorem. Rozmiar na 5 latke. Ale rozmiar duzo mniejszy.


Moja reakcja byla jedyna w swoim rodzaju. Daleka od milosci blizniego.Ale osoba zadajaca to pytanie to kurwiarz czstej wody ,probujacy zawlec mnie w malo subtelny sposob do lozka albo

w kat ulicy. Wiec zasluzyl. Ale menda grubokoscista wiec...





























Uwielbiam ten kolor, a jak dostalam ta wloczke to pomyslalam ze oddam do naszego domu starcow. Brr ochydna nazwa , a tutaj brzmi nawet przyzwoicie.Moze dlatego ze te domy to najczesciej prawdziwe domy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz