Szukaj na tym blogu

logo

logo
sklepik winkel shop

sobota, 2 października 2010

Jest po polnocy wiec mam urodziny

Jestem stara,tak powiedzial lekarz.Mam 39 lat i od 4 lat probuje zajsc i donosic ciaze.Dwa poronienia przed leczeniem.Jedno w trakcie leczenia ,jedna nieudane IVF.W miedzyczasie  3 razy KI ( jak u krowy) i 3 razy
IUI.To bylo bez efektu.No ,prawie.Przytylam w ciagu roku 6 kilo.Na diecie.Podobno normalne.Rozstroj psychiczny i problemy ze zdrowiem tez podobno normalne.Dobrze chociaz ze mam swietne ubezpieczenie
i za wszystko placi ubezpieczyciel.Kolezanka w Polsce zadluzyla sie na sume fajnego autka i jeszcze splaca.
Ale ma dwojke swietnych dzieci .Normalnych ,mimo ze Inna kolezanka,ta od eutanazji przewidywala ze Kaska debile urodzila.Tak czy siak zazdroszcze jej.Jej sie udalo,mi jeszcze nie.
No ale ale ,mam urodziny, dzis ,2 pazdziernika..Hurra.Mam ochote zakopac sie w lozku i nie wychodzic przez miesiac.Mam torta,kupilam gotowca.Tutaj i tak nikt sie nie pozna.Jak zrobilam polskie urodziny to mi zarcia na tydzien zostalo,a ja sie balam ze braknie.Inny kraj inne obyczaje.Ale wygodniej sie zyje,i nikt mi tylka nie obrabia.Wiec Zdrowie Moje.Dzis i zawsze.
Mam piekne plany na caly weekend.Dzis chce do ogrodow w Appelterne(mam bilety od roku),potem albo kino albo dyskoteka.Chopy beda pic piwsko a ja szalec,czyli jak zawsze.Jutro niedziela,jeszcze nie wiadomo czy bedzie u nas ksiadz.Ale kosciol otwarty wiec chociaz swieczke zapale i sie pomodle.A potem
rommel markt.Moje chlopie nie moze odmowic ,to jest moje zyczenie urodzinowe.
Mjje schatje jest na kartach.Raz na tydzien ,zawsze u kogos innego ,spotykaja sie w piatek ,pija piwsko ,plotkuja i udaja ze graja w pokera.Spotykaja sie od czasow szkoly podstawowej.Z krotkimi przerwami ale trwaja.Razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz