Szukaj na tym blogu

logo

logo
sklepik winkel shop

środa, 11 maja 2011

punkt widzenia zalezy od punktu i miejsca siedzenia

Dostaniemy zwrot podatku. Moje chlopie mnie oswieciolo.
 Juuupie,super ekstra kasa. Moje chlopie poprosilo zebym zrobila liste co mozemy zrobic lub przebudowac za ta kase .4 tysiace euro. No,to juz mniej radosna informacja.
Ja musze planowac ,szukac cen,on robi kosztorys a ja z batam pilnuje zeby go nie przkroczyc.
Ja ,zodiakalna Waga musze pilnowac siebie i mego kochanego zeby nie przekroczyc limitu cenowego.
Ale ze ja Polka wychowana z wezem (zmija ) w kieszeni i portfelu,radze sobie lepiej niz skapy holender.
Bo oni sa skapsi niz szkoci.Szkoci przy nich to radosna , rzucajaca kase na prawo na lewo banda.
Oszczedzaja i na ogol umia to robic.Ale wysiadaja przy nas.Polakach. Juz nikt mnie nie probuje uczyc
Jak mam prowadzic dom czy robic zakupy. W sklepach  sie juz przyzyczajono ze sprawdzam ceny produktow w czytniku  i przy kasie.
Zycie podrozalo.srednio wydaje 1/3 wiecej na produkty spozywcze i 1/2 przemyslowe.
W Polsce zylam z olowkiem w reku i tutaj tez.Ale zycie i tak jest latwiejsze.
Z pensji mojego chlopa oplacamy hipoteke i media.Z mojej zyjemy ,bawimy sie i budujemy.I wysylamy kase rodzinie w Polsce.
W nowym domu mieszkamu juz 3 rok.W zeszlym roku dostalismy doplate do mediow (glownie ogrzewanie gazowe) 3200euro.Oj, jak bolalo.
Kupilismy piec z plaszczem wodnym na drewno ( to mamy prawie za darmo,tylko poszukac kogos kto chce sie pozbyc drzew i sciac se,porabac,zwiezc) ,kolektory sloneczne (woda),i 12 paneli slonecznych (prad -  niewiele ale pralka ,zmywarka i gotowanie za darmo).
W tym roku to nam zwroca za media ,a to glaska po brzuszku.
  Milo oj jak milo.
Ale ad rem.czyli do poczatku.zrobilam paln i wyszlo za malo kasy.
Albo zrobimy  3 pokoje i 2 lazienki albo cholerny ogrod.Bo straszy.Wywiezli gruz z rozwalonej gospodarki.
Nawiezli ziemi i .... czekamy. Chlopina ktory to ma zrownac , ma terminy zajete. Ale nas musi gdzies wcisnac do... ma u mnie dlug wdziecznosci (tlumaczenie) . Nie wzielam kasy,niech odpracuje.a co.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz