Szukaj na tym blogu

logo

logo
sklepik winkel shop

piątek, 19 sierpnia 2011

ciaza cd

19 tygodni 5 dni
Tak .Licze tez dni. To taka moja polisa ubezpieczeniowa,
Moze i marna . Ale mnie pociesza. Byle do przodu.
Ale ,ale . Ja chcialam o czyms innym. O moim zapominalstwie. Ciazowym.
Normalnie ,pamiec mam jak slon.Albo slonica. Niczego nie zapominam.Niestety.
Ale teraz.... Jak nie zapisze na kartce ,w kalendarzu, na rece. No to po ptokach.
Nazywaja to tutaj ZWANGERSCHAP DEMENTIE. Czyli po naszemu .Skleroza ciazowa. Stwierdzona naukowo , i akceptowana. Bo kazda ciezarna to ma ,i juz.
Z kazdym miesiacem ciazy jest gorzej. Narasta produkcja hormonow przygotowujacych nasze ciala do
rozwiazania. A przy okazji rozwiazuje za nas ( a przynajmniej spore grono nas) problem zapamietywania
ostatnich najciezszych tygodni ciazy i bolu porodowego. 2/3 kobiet chce nastepnego dziecka i to szybko po porodzie. Bo kocha bol? Nie ,ta euforie i otoczke , ktora temu towazyszy.
Ja zaczynam to odczuwac. A, i jeszcze jedno. Tutaj kobieta w ciazy ma szanse sie nia cieszyc i pracowac.
Jak chce.
Ja chce. Zmniejszono mi ilosc godzin ( placa tyle samo). Ciesza sie razem ze mna.
Pomagaja jak moga. I nie slysze tzw wkurwiajacych dobrych rad. Moja decyzja ,moj wybor.
A ja pamietam polskie piekielko ,stojace w autobusie kobiety w ciazy. Dokuczanie w pracy. Komentarze .
Rowniez w szpitalu .
I za to lubie ta Holandie. Jestem czlowiekiem a nie rozplodowka. Jestem kobieta 40 letnia ,w ciazy.
I podoba mi sie to. BARDZO.  Czyzby endorfina zaczela dzialac? To poprosze podwojna dawke

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz