Szukaj na tym blogu

logo

logo
sklepik winkel shop

środa, 2 lutego 2011

chuje nie ludzie

Pewien skurwysyn wjechal 3 dni temu w chalupe na zakrecie w pewnej wiosce w Holandii.
Droga swietna, wiec ile maszyna dala. Mial szczescie ze wjechal do pokoju dziennego ,typowego tutaj czyli jak witryna szklana sklepu w Polsce.
I co, okazalo sie ze to polak.Pisze specjalnie mala litera bo to chuj ,kozojebca i piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Zwial,normalnie zwial. Zostawil auto i prysnal. Debil i idiota po prostu.Jakby poczekal na policje to nic by nie bylo. Ale pewnie byl pijany i bal sie.Albo nie zna jezyka.No,to mozna przyjac ale nie zrozumiec.
Jest nagonka na wschodnich kierowcow bo chlaja i siadaja za kierownice. Zwykli kierowcy osobowek i kierowcy ciezarowek. Ja wiem ze chaslo PRZEPISY SA PO TO ZEBY JE OMIJAC
usprawiedliwia ich we wlasnych oczach ,i im podobnych .Ale.
1 nie jestesmy u siebie
2 jestesmy juz na widelcu
3 pracujemy tu ,wiec probujmy sie zintegrowac z autochtonami
4 probujmy im przyblizyc nasz kraj ,i nasza kulture.Do kurwy nedzy ,polowa narodu to katolicy
a protestani tez ludzie
5 bierzmy swoje bledy do siebie a nie obwiniajmy caly swiat i Pana Boga,bo on na koncu naszej
wedrowki nie popatrzy ile razy bylismy na spowiedzi , czy ile cieplismy na tace ,ale popatrzy
na Piotra ,ten zalozy brylki i przeczyta w niebianskim kompie co i jak.
! 10 PRZYKAZAN BOZYCH czy ktos je jeszcze pamieta? Stosuje?
Ja probuje,efekt. W Polsce gnojono mnie kiedy tylko sie dalo.I umialo. Na szczescie gruboskorna jestem ,i jak trzeba umie dac popalic.
Tutaj mnie lubia, cholubia. Bdaja o mnie. Nie umie sie do tego przyzwyczaic.
Do czegos oczywistego dla innych.

NORMALNEGO SWIATA
AKCEPTACJI

Mimo ze jestem Polka z dziwnego kraju.

Wlasnie podali w wiadomosciach ze nastepny idiota z Burakowa zablokowal autostrade.
Po wstepnych ogedzinach. Nie byl pijany ale zachowuje sie dziwnie.
hm,Nacpany? czy kupil opinie lekarza zawodowego? i bierze psychotropy.
W Polszcze drzewiej nie tak bywalo. I wszystko jest mozliwe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz