Szukaj na tym blogu

logo

logo
sklepik winkel shop

niedziela, 20 lutego 2011

serweta z rozami

Szydelkuje serwete z rozami . Prosciutka ,sliczniutka. I czwarta albo i piata z kolei.Brr
Po ostatniej powiedzialam ze dosyc. Ale moja siorka zrobila u mnie zamowienie na nastepna ,
No i w zwiazku z tym ze prawie koniec karnawalu, no totrzeba pomyslec o Wielkanocy.
Rodzina narzeka ,ze odkad zamieszkalam w Holandyi to moj przerob drastycznie spadl.
I maja racje, nie chce mi sie. A wlasciwie ,wieczory sa za krotkie. 
No a Wielkanoc to naprawde koronkowe swieta. Te koszyczki pieknie udekorowane.
Cuuuudo. I tu moja rola . Serwetki i to najlepiej o srednicy powyzej 40cm. I z delikatnym wzorkiem.


Nie mam skanu, wiec zdjecie zrobione moja najwieksza porazka.
Wzor z robotek recznych nr 8 z sierpnia 1993r.
Stary ale jary.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz