Szukaj na tym blogu

logo

logo
sklepik winkel shop

środa, 2 lutego 2011

hunta

Zaczelysmy razem. Ja i moja Siorka. Ale ona udaje ze nie ma talentu pisarskiego.Ale ma gawedziarski .I namawiam ja do zalozenia bloga z bajkami dla dzieci.
Bo to co opowiada jest cudne i oryginalne.I nie tylko ja tak uwazam.
No, koniec dygresji.
UROCZYSCIE WPROWAZAM ZMIANY. I przjecie tego bloga.
DO ABORDAZU,BRUTALNIE.
Od dzisiaj jestem wylacznym wlascicielem Tego Bloga.
Moj cii on,mOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOj.
Jak danusia,niewyzyta dziewica od Krzyzakow. Spod serca mi sie wyrywa. Moooj ci on.
A co. Nie mozna? Mozna ,ha.
A bylo tak
Kim jestesmy,kobietami ktore sa na poczatku drogi zycia.Obie kochamy piekno ktore nas otacza i wiemy ze musimy je takze same tworzyc a takze o nie dbac.Nasza zasada zyciowa brzmi nie ma przedmiotow i kobiet brzydkich ,sa tylko zaniedbane.



Wiec zapraszamy do naszego kacika...

I to jest prawda, a jaka to niech se kazdy dospiewa. Definicja u ks Twardowskiego.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz