Szukaj na tym blogu

logo

logo
sklepik winkel shop

wtorek, 5 lipca 2011

Moja kuzynka

Dzis o 6.00 rano odeszla moja mlodsza kuzynka . Pogrzeb w czwartek. Nie bedzie mnie przy niej.
Przegrala prawie piecioletnia walke z rakiem , ojcem ktory ja gnoil do ostatnich godzin zycia ,siostra i jej drugim mezem .Bylo Ok tak dlugo jak Martula byla zdrowa i w Grecji. Wczasy na jej koszt, zakupy , hulanki.
 Kiedy wrocila z synem do kraju, schorowana ,ledwo zywa.Kazdy wial.
Jakisz czas mieszkala z ojem i siostrunia ale ja wykopali z domu. Z dzieckiem na ulice.
Poszla do mojej mamy gdzie pomieszkala jakis czas do znalezienia mieszkania.
Ojciec jak przesladowal ja w dziecinstwie  tak probowal dalej. Wedlug niego symulowala chorobe. Bo wedlug jakiejs idiotki nie leczy sie raka w ten sposob jaki leczono Marte. Punktowe naswietlanie komorek rakowych. Ta idiotka jest pigula ,tak jak ja .czy ona nie ma internetu? czy ona nie rozmawia z lekarzami o postepach w medycynie? Nie rozwija sie? I dzieki takim damulom mamy opinie jaka mamy.
 Marta skonczylaby 13 - 31 lat. W naszej rodzinie ludzie umieraja pare dni przed urodzinami.
A ta data  13 ,symbolizuje jej zycie. Naprawde przejebane. Ojciec psychopata , matka slaba i dajaca soba manipulowac, mlodsza siostka manipulatorka ( nie cierpie ludzi zadajacych sie tylko z bogatszymi ,bo mozna na nich skorzystac ), maz pijak i na koncu rak. Jedyne co jej sie powiodlo to syn (swietny chlopak ,zbyt dorosly na 12 lat) i do konca obecny Michali -  Grek.
A tatus? z daleka obejrzal klepsydre i udal ze go to niedotyczy. Zreszta glosno i wyraznie oznajmil ze to matka ( eks- zona ktora z nia mieszkala i robila dla niej i wnuka co mogla ) ja wykonczyla.
No coz ,mlodszej wybudowal dom ,wiec dla starszej nic nie zostalo. Nawet dobre slowo.
Ale to wroci. Zawsze wraca w tej rodzinie. Bumerang. Albo jak kto woli, przeklenstwo babki.
Mojej, a jego matki. A dobra w tym byla, oj dobra.

Wieczne odpoczywanie racz jej dac panie
A swiatlosc wiekuista niechaj jej swieci,
Na wieki wiekow amen
Niech odpoczywa  w pokoju wiecznym amen.

Marta ,nie bede na twoim pogrzebie .Nie moge podrozowac. Ale sie modle  za ciebie i dziekuje ze sie ze mna pozegnalas. Spij w spokoju wiecznym . Twoja stara Kuzynka.


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz